מקום ראשון בתחרות יזמים בנושא התיעלות אנרגיה "מבנה קהילתי ובניית דגם" חטיבה

גאווה נוספת לאגף החינוך וביה"ס הרב תחומי למדעים ואמנויות: תלמידי חט"ב הרב תחומי זכו במקום ראשון מתוך 80 חטיבות בארץ בתחרות יזמים בנושא התיעלות אנרגיה "מבנה קהילתי ובניית דגם" . 
שאפו לכל העוסקים במלאכה 

 

מסר מתלמידי כיתה ז' במעמד הצגת התוצר הסופי:

מכובדנו היקרים, אנו מודים לכם על ההזדמנות להגיע למעמד הזה ולהציג בפניכם את תוצרנו הסופי שעבדנו עליו במשך השנה.
אנו מודים לכם על הזדמנות זו שזכינו ללמד וללמוד על חיסכון החשמל.
פרט לדגם,הגינו רעיונות רבים העוזרים לחיסכון בחשמל כגון: אתר אינטרנט עם טיפים, סרטון שיעלה ליוטיוב עם טיפים באנגלית ועברית ואפלקציה עם טיפים לשימוש השוטרים.
עתה, ניגש לדגם. הדגם שבנינו מציג את השדרוגים שאנו מציעים לשיטור הקהילתי.
הרעיון הראשון-אורות חיצוניים המופעלים על ידי חיישני תנועה שברגע שהם מזהים תנועה האור נדלק וברגע שאין תנועה האור מתכבה כך נחסוך בהרבה חשמל.
רעיון שני-עץ סולארי העץ הסולארי נראה כמו עץ רגיל,עמיד בשינויי מזג האוויר ומחוברים אליו שקעים,ברזיית מים וספסלים. השוטרים בהפסקותיהם בטעינת הפאלפון ובשימושו אז חשבנו כדי שהם יוכלו לשתות,להטעין ולשבת וגם לשבת ולדבר עם חבריהם. הוא פועל על ידי לוחות סולארים שנקלטים מהשמש ואינם מבזבזים חשמל כך יתאפשר לחסוך בחשמל.
הרעיון השלישי-רכבים חשמליים להחליף את הרכבים הרגילים ברכבים חשמלים.
הרעיון הרביעי-מתגים חכמים אנו מציעים לשיטור להחליף את המתגים השינים והמוכרים במתגים חכמים המופעלים על ידי טאצ ובעזרת אפליקציה בפאלפון. כשנכנסים לאפליקציה ורואים מה דלוק וכך סוגרים את האורות שדולקים.
לסיכום,זהו המודל שלנו שבנינו ואלה הרעיונות שהוצאנו לאור אנו מודים לכם על הזכות להיות כאן,לבית ספרנו על נתינת הפרויקט הזה,למדריכה שלנו וכמובן תודה לעוד שישה עשר התלמידים שלא נמצאים כאן איתנו אך תרמו ועזרו,ובלעדיהם הפרויקט לא היה קורה.
תודה!

https://doronossad.wixsite.com/mysite