תלמידי מרכז היזמות בתערוכת Edutexpo

החדשנות החינוכית של עמל, היום בכנס Edutexpo

היום ב-Edutexpo, תערוכת המאה לחינוך וטכנולוגיה של אנשים ומחשבים וקרן אתנה בראשל"צ, תלמידי עמל הציגו מיזמים חדשניים שפיתחו במרכזי היזמות של עמל ברב תחומי עמל למדעים ואמנויות חדרה ובתיכון עמל להייטק ואמנויות ע"ש שמעון פרס. המיזמים שאותם הציגו התלמידים גם בתחרות היזמות הבינלאומית SAGE שנערכה בקיץ האחרון בסן פרנסיסקו, עוררו עניין רב בקרב באי הכנס.

סמנכ"ל וראש מינהל פדגוגיה בקבוצת עמל ד"ר רונית אשכנזי, הרצתה על החדשנות בלמידה שאותה מובילה רשת עמל. "אצלנו בעמל מאמינים בלצאת מהכיתה ולחוות את העולם דרך כל החושים" אמרה והדגישה: "עקרונות החדשנות שאנו מובילים: למידה במרחבי החיים, למידה דרך משחק – Edugaming, פרסנוליזציה – למידה ממוקדת תלמיד וכמו כן למידה מבוססת אירועים כמו תחרות יזמות ארצית, האקתונים ומייקאתונים, דמוקרטון, דיבייט, כנסי תוצרים של למידת PBL, כנס מדעים גדול ועוד".

מנהלת ביה"ס הרב תחומי עמל ב' פתח תקווה סיגל רוזן, השתתפה בפאנל בנושא: "קוד ורובוטיקה". היא ציינה: "רשת עמל מטמיעה כבר כמה שנים את הנושא של קוד ורובוטיקה, כדי לאפשר למידה פורצת גבולות ולמידה יצירתית. זה בא לידי ביטוי בקבוצת הרובוטיקה שלנו "קבוצת הג'וקרים". התלמידים חיברו את האהבה לתכנות ולקוד עם תרומה לקהילה. הם עושים משהו בעל ערך ומשמעות להם ולכלל".