תלמידי כיתות ט' בתכנית "יזמות פרימיום"

👗👖מה אם היה לנו ארון בגדים חכם שישים סוף לבעיית "האין לי מה ללבוש בבוקר" ויחסוך לנו 4 חודשים שלמים של ביזבוז זמן יקר? (מיזם Dressed up של התלמידות שירה אברמוביץ, יעל קימלדורף, אופק ביאדגלין, אוריה ישראל, אביה אלמשט, גבריאלה אבשלמוב ורוני מגילה).
הארון יתממשק לאפליקציה אליה מעלים תמונות של סגנון הלבוש האישי שלנו שיתאים את עצמו לבגדים הקיימים בארון ויציע לנו אאופיט בהתאם לאירוע ולזמן שנבחר🎩!
🚽📱מה אם בנייד של כל אחת מאיתנו היתה אפליקציה המסייעת לצורך הכי בסיסי שלנו – מציאת שירותים ציבוריים ראויים להתפנות בהם לפי סיווג של רמת ניקיון, נגישות ושירותים נוספים כמו עמדת החתלה?
(מיזם PP של התלמידות אור מצרפי, ליהיא אלימלך, נועם פישר, פריאל שוורץ, הגר נבון).
🎮⚽ מה אם חובבי הפיפ"א היו יכולים להעצים את חווית המשחק שלהם ו"להמיר" תנועות ומובים מהאופליין לאונליין באמצעות טכנולוגיה חדשה "הייפרמושיין" ו"על הדרך" לשפר קצת הפעילות הגופנית שלהם ולהגביר יצירתיות? (מיזם Reallife של התלמידים מאור נזרובסקי ודניס רוזנווסר).
הרב תחומי למדעים ולאמנויות חדרה הגיעו לקו הסיום של תכנית "יזמות פרימיום" והם העיפו אותנו באוויר🚀🚀🚀
🛎️ בהאקתון סיום חגיגי הציגו 40 תלמידי ותלמידות כיתה ט' את המיזמים שלהם בפרזנטציות מרשימות ביותר שתיארו את תהליך הלמידה והמוצר הסופי בפיץ' מושלם!!
🙏🏼 תודה ל Harmonic Israel, החברה השותפה המלווה את התכנית במסירות ומקצועיות רבה , ל- Esraa Hatoqai מנהלת מחוז מרכז על הליווי הצמוד, ל- Hana Amneh המדריכה האלופה, לצוות בית הספר ולכל התלמידים והתלמידות שלקחו חלק בחוויה היזמית הנפלאה הזו!
אנחנו בטוחים שבשבילכם זוהי רק ההתחלה!💪🏼🚀👏🏻